Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 30, 2012
Image Size
510 KB
Resolution
653×2000
Submitted with
Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
17,295 (11 today)
Favourites
423 (who?)
Comments
67
Downloads
75
×
LoL: Bottom Lane by vSock LoL: Bottom Lane by vSock
IT WAS THE SUPPORT'S FAULT
/jk

You'll probs be seeing alot more League of Legends arts from me. I play it alot :P so check it out if you're curious [link]

---

I recently took interest in trying out the AD carry role. I kind of suck tho so I play like a PUSS OMG ITS SO BAD WHY

---

more comics here:
awutcomic.com
Add a Comment:
 
:iconteanira:
I'm mostly play Nami. I'm good support and really suck as adc( My poor Jinx scared to come near T_T
Reply
:iconshadowkidfunny:
HAHAHA I LAUGH SO HARD OMG XD
Reply
:iconkagaminemix:
KagamineMix Feb 16, 2014  Hobbyist General Artist
for some reason if I play as Soraka and the other as Varus, I do the first blood and some doble kill XD
Reply
:icondragontrainerlulu:
What an evil enemy team! 4 man gank rly, Ashe soloing bot wtf???
Reply
:iconrenkai141:
Renkai141 Nov 26, 2013  Hobbyist General Artist
Happens to me too v.v
Reply
:iconsirio95:
sirio95 Dec 26, 2013  Hobbyist Traditional Artist
to every body (yes, me too)
Reply
:iconeirenare:
Today I played Varus... And I think I have fallen in love with your comic strip XDDDD That Varus is DAMN adorable X3 And with Soraka and Ashe OMG X3
Reply
:iconbunnydeki:
BunnyDeki Nov 7, 2013  Hobbyist Traditional Artist
K... haha :D
Reply
:icond-el17:
hehe i play it alot too! and my main is Jax add me my user is Smart GuY.1 (my brother named me that -_- he's so stupid and I'm so smart at lol so... yeah..)
Reply
Add a Comment: